Učinkovito trženje s pomočjo Dostavljalca



Podatki o uspešnosti: izboljšajte izplen e-poštnega marketinga

Na voljo so vam številni podatki o odzivu naslovnikov na vaša sporočila. Tiste, ki so izrazili največ zanimanja (prebrali sporočilo, kliknili na povezave ipd.) lahko dodatno spodbudite, ji pokličete ali jim pošljete dodatno sporočilo. Tako bo čas in denar, ki ga vlagate v neposredno trženje, res koristno porabljen.


Personalizacija: osebna sporočila prinesejo boljše rezultate

Vaša sporočila lahko vsebujejo ime in priimek posameznega prejemnika ter druge podatke o njem. Sporočila, ki vsebujejo ime prejemnika, dokazano vzbudijo več pozornosti in tako prinesejo boljše rezultate.


Segmentacija: prikrojite sporočila naslovnikom

Vašo bazo e-poštnih naslovov lahko razdelite na segmente in jim namenite sporočila z njim prilagojenimi vsebinami. Tako lahko zasnujete eno sporočilo, v njem pa na primer naslovnikom iz vsake geografske lokacije predstavite prodajni salon, ki je v njihovi bližini. Lahko se odločite tudi, da dele sporočil prilagodite na primer spolu, starosti ali interesom naslovnikov.


Testiranje: vnaprej zagotovite maksimalen uspeh sporočila

Vnaprej lahko preverite, katera različica vašega sporočila bo bolj učinkovita pri vzorčni skupini naslovnikov, potem pa zmagovalno različico pošljete na vse ostale naslove v vaši bazi. Postopek lahko avtomatizirate in najboljša različica bo po testiranju samodejno poslana.


Samodejni odzivniki in sprožilci: več trženja posamezniku, nič dodatnega dela

Ob prijavi na vaš e-poštni seznam ali drugem dejanju lahko novi naslovnik samodejno prejme pozdravno sporočilo, brezplačne nasvete, navodila, posebno ponudbo ali kaj drugega.

Sprožilec
lahko deluje tudi tako, da naslovnika ob kliku na povezavo do prispevka o izdelku A doda v skupino »Zainteresirani za izdelek A«, ki jim nato pošljete dodatno sporočilo o tem izdelku. Tako povsem samodejno tržite zainteresiranim kupcem!

Uporabite lahko tudi več samodejnih odzivnikov, ki sporočila pošiljajo v naprej določenih razmikih in tako na primer vsak teden naslovniku pošljete en nasvet, ob tem pa ga spomnite na svojo ponudbo.



 

 Ne veste, kje začeti?

mala šola email marketinga
 


60 dni garancije

Vaše zadovoljstvo je zagotovljeno! Nudimo vam 60 dni garancije pri nakupu. Naročite zdaj!

Nasveti za dobre e-novice:


 
 

Katere so spam besede?

Po nekaterih podatkih spam predstavlja že skoraj 90 % vsega globalnega prometa elektronske pošte.
Najbolj enostaven način, kako se izognit ... 
več

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalca odlikuje enostaven uporabniški vmesnik, statistična poročila in hitre storitve pomoči, če se slučajno kje zatakne. Zaradi pozitivnega prodajnega učinka smo ga umestili med ..." Aljoša Huber, direktor, Svetloba d.o.o. 
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalec je odlično orodje za obveščanje, ki nam omogoča preprosto urejanje različnih seznamov e-mailov, oblikovanje naših sporočil in dobro statistično analizo." Slovenska filantropija,  
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Ko smo se odločili za Dostavljalca, smo dobili jasna navodila za njegovo uporabo. Omogočili so nam tudi testiranje orodja in odlično podporo v času sestavljanja prvih sporočil. Vse to, pa še ..." FMC d.o.o., Aleš Sušnik, vodja online poslovanja 
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalca odlikuje enostaven uporabniški vmesnik, statistična poročila in hitre storitve pomoči, če se slučajno kje zatakne. Zaradi pozitivnega prodajnega učinka smo ga umestili med ..." Aljoša Huber, direktor, Svetloba d.o.o. 
 





Storitev je namenjena samo poslovnim subjektom. Vse cene so brez DDV.

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje obiskovalcev.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.
Zavrni