Pogosta vprašanja


  Ali lahko uvozim svojo bazo kontaktov v Dostavljalca?
Lahko Dostavljalca povežem s svojo spletno stranjo?
Ali lahko zamenjam paket sporočil?
Ali lahko različnim naslovnikom iz svoje baze pošiljam različna sporočila?
Ali lahko vidim, koliko naslovnikov je odprlo moje sporočilo?
Ali lahko avtomatiziram pošiljanje sporočil?
Kakšno predlogo lahko uporabim za svoja sporočila?
Vse funkcionalnosti Dostavljalca


Ali lahko uvozim svojo bazo kontaktov v Dostavljalca?

Da. Baze kontaktov lahko uvozite v Dostavljalca, po potrebi pa jo tudi izvozite. Za uvoz lahko uporabite tekstovno datoteko ali pa preglednico.

Lahko Dostavljalca povežem s svojo spletno stranjo?

Da. S pomočjo Dostavljalca lahko ustvarite obrazec za prijavo na vaša e-poštna sporočila in ga umestite na svojo spletno stran. Tako se bo vaša baza e-poštnih naslovov samodejno dopolnjevala z novimi kontakti. V obrazec lahko vključite poljubna polja oz. vprašanja in tako pridobite več informacij o svojih naslovnikih. Dodatne informacije lahko uporabite za to, da naslovnike razdelite v skupine in jim pošiljate prilagojena sporočila.

Ali lahko zamenjam paket sporočil?

Da. Ko se število naslovnikov v vaši bazi spremeni, oziroma ko ugotovite, da bi časovno neomejeni nakup radi zamenjali z mesečnim ali obratno, nas kontaktirajte in uredili bomo vse potrebno za vašo nadaljnjo uporabo Dostavljalca.

Ali lahko različnim naslovnikom iz svoje baze pošiljam različna sporočila?

Da. Naslovnike na podlagi podatkov o njih razdelite v skupine, nato pa določena sporočila pošiljate samo določenim skupinam, ali pa vsem naslovnikom pošljete enaka sporočila, del njihove vsebine pa prilagodite članom določene skupine. Tako lahko v istem sporočilu moškim prikažete drugo besedilo ali sliko kot ženskam, ali pa naslovnike iz osrednje Slovenije povabite v svoj prodajni salon v Ljubljani, Primorce pa v salon v Kopru.

Ali lahko vidim, koliko naslovnikov je odprlo moje sporočilo?

Da. S pomočjo orodij za statistiko za vsako kampanjo ugotovite, koliko sporočil je bilo odprtih, kdo od naslovnikov je odprl sporočilo in kdaj, kdo se je odjavil in še marsikaj. Najbolj zainteresirane lahko tako v naslednjih dneh s telefonskim klicem ali dodatnim sporočilom še dodatno spodbudite k nakupu. Statistiko lahko dopolnite tudi s testiranjem različnih naslovov, oblik in vsebin, ter tako izboljšujete rezultate svojih akcij e-poštnega marketinga.

Ali lahko avtomatiziram pošiljanje sporočil?

Da, Pri vsaki kampanji lahko nastavite čas pošiljanja. Sporočila se tako pošljejo takrat, ko jih bodo naslovniki najverjetneje prebrali, vi pa jih pripravite, ko vam to najbolj ustreza. Sporočila se lahko pošiljajo tudi, ko ste vi na sestanku ali celo na dopustu.

S pomočjo samodejnih odzivnikov in sprožilcev lahko vsakemu novemu naslovniku, ki se je prijavil na vaša sporočila, avtomatsko pošljete eno ali več sporočil (npr. pozdravno sporočilo, serijo nasvetov ipd.). S pomočjo sprožilcev se lahko sporočila samodejno pošiljajo tudi ob dejanju naslovnika: ko na primer klikne na povezavo do nekega izdelka, mu orodje pošlje dodatno sporočilo o tem izdelku, ga uvrsti v skupino zainteresiranih zanj ipd.

Kakšno predlogo lahko uporabim za svoja sporočila?

Dostavljalec vam ponuja več kot 50 že oblikovanih predlog, ki imajo različne postavitve, barve, pisave in sloge. Če želite, se lahko odločite tudi za predlogo po meri. To vam z veseljem oblikujemo pri nas, nalogo pa lahko prepustite tudi drugemu oblikovalcu. Pri pripravi predloge vam priporočamo naslednje:
  • širina vsebine sporočila naj bo največ 650 px, saj bo tako berljivo za večino naslovnikov;
  • predloga naj ne vsebuje preveč slik (največ 2 ali 3) ali povezav, saj tako zmanjšate možnost, da bo pristala v predalu za nezaželeno pošto;
  • uporabite Web Safe pisave;
  • odsvetujemo uporabo okroglin na robovih elementov in senčenja, saj jih nekateri e-poštni odjemalci ne prikažejo pravilno;
  • oblikovni osnutek predloge naj bo v PDF formatu in v vektorski obliki za lažji izvoz grafičnih elementov.

Vse funkcionalnosti Dostavljalca

Dostavljalec zmore veliko - kaj vse, si lahko preberete tu >

Zaupajo nam:


 
       
 

Nasveti za dobre e-novice:


 
 

Katere so spam besede?

Po nekaterih podatkih spam predstavlja že skoraj 90 % vsega globalnega prometa elektronske pošte.
Najbolj enostaven način, kako se izognit ... 
več

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalec je odlično orodje za obveščanje, ki nam omogoča preprosto urejanje različnih seznamov e-mailov, oblikovanje naših sporočil in dobro statistično analizo." Slovenska filantropija,  
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Ko smo se odločili za Dostavljalca, smo dobili jasna navodila za njegovo uporabo. Omogočili so nam tudi testiranje orodja in odlično podporo v času sestavljanja prvih sporočil. Vse to, pa še ..." FMC d.o.o., Aleš Sušnik, vodja online poslovanja 
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalca odlikuje enostaven uporabniški vmesnik, statistična poročila in hitre storitve pomoči, če se slučajno kje zatakne. Zaradi pozitivnega prodajnega učinka smo ga umestili med ..." Aljoša Huber, direktor, Svetloba d.o.o. 
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalec je odlično orodje za obveščanje, ki nam omogoča preprosto urejanje različnih seznamov e-mailov, oblikovanje naših sporočil in dobro statistično analizo." Slovenska filantropija,  
 





Storitev je namenjena samo poslovnim subjektom. Vse cene so brez DDV.

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje obiskovalcev.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.
Zavrni