Nasveti za uspešen e-mail marketing


Kako pripraviti vsebino e-novic in na katere tehnične lastnosti paziti, da boste desegli konkretne prodajne rezultate? Preberite koristne nasvete!
 
 
 

Katere so spam besede?

 
  Po nekaterih podatkih spam predstavlja že skoraj 90 % vsega globalnega prometa elektronske pošte.
Najbolj enostaven način, kako se izogniti oznaki spam, je izogibanje s ... več
 
 
 

Deljeni testi za večji uspeh vaše e-novice

 
  Število ljudi, ki bodo odprli vaše e-novice, je predvsem odvisno od baze prejemnikov, časa in pogostosti pošiljanja, ter Zadeve sporočila (Subject). Statistika vam b ... več  
 
 

Poskrbite, da vaši potencialni kupci ne pozabijo na vas

 
  Še vedno aktualno pravilo sedmic pravi, da mora posameznik približno sedemkrat priti v stik z vašo znamko in sporočilom, preden naredi naslednji korak, na primer poš ... več  
 
 

Vstavite povezave tako, da pošta ne bo letela v spam

 
  Nekateri programi za e-novice uporabnike opozorijo, če vidijo sledilne povezave oz. jih celo premaknejo v mapo za vsiljeno e-pošto (spam). Vendar se to zgodi le, kadar ... več  
 
 

Kakšni so razlogi za nedostavljeno pošto?

 
  Na vsakem obsežnejšem email seznamu se sčasoma znajdejo naslovi, ki zaradi različnih razlogov ne sprejmejo vaših e-novic. Včasih gre za začasno nedostavljivost (an ... več  


 

 Še več trikov in nasvetov:

mala šola email marketinga
 

Nasveti za dobre e-novice:


 
 

Katere so spam besede?

Po nekaterih podatkih spam predstavlja že skoraj 90 % vsega globalnega prometa elektronske pošte.
Najbolj enostaven način, kako se izognit ... 
več

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalec je odlično orodje za obveščanje, ki nam omogoča preprosto urejanje različnih seznamov e-mailov, oblikovanje naših sporočil in dobro statistično analizo." Slovenska filantropija,  
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalca odlikuje enostaven uporabniški vmesnik, statistična poročila in hitre storitve pomoči, če se slučajno kje zatakne. Zaradi pozitivnega prodajnega učinka smo ga umestili med ..." Aljoša Huber, direktor, Svetloba d.o.o. 
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Ko smo se odločili za Dostavljalca, smo dobili jasna navodila za njegovo uporabo. Omogočili so nam tudi testiranje orodja in odlično podporo v času sestavljanja prvih sporočil. Vse to, pa še ..." FMC d.o.o., Aleš Sušnik, vodja online poslovanja 
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalec je odlično orodje za obveščanje, ki nam omogoča preprosto urejanje različnih seznamov e-mailov, oblikovanje naših sporočil in dobro statistično analizo." Slovenska filantropija,  
 





Storitev je namenjena samo poslovnim subjektom. Vse cene so brez DDV.

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje obiskovalcev.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.
Zavrni