Poskrbite, da vaši potencialni kupci ne pozabijo na vas


Še vedno aktualno pravilo sedmic pravi, da mora posameznik približno sedemkrat priti v stik z vašo znamko in sporočilom, preden naredi naslednji korak, na primer pošlje povpraševanje.

Kako zagotoviti teh sedem (ali več) stikov in zgraditi zaupanje? Tu je e-poštni marketing v veliko pomoč. Ko se nekdo prijavi na vaš e-poštni seznam, začne prejemati vaše e-novice. Zaradi pravila sedmic je najbolje, da jih pošiljate redno, a ne prepogosto, da ne boste vsiljivi. Enkrat na mesec je idealna mera za večino podjetij.

Lahko pa greste še korak naprej in zagotovite, da bo vsakdo, ki se prijavi na vaše e-novice, dobil sedem vnaprej pripravljenih sporočil, ki mu postopoma predstavijo vaše podjetje, postrežejo s koristnimi nasveti in tako vzbudijo zaupanje. To lahko dosežete s pomočjo samodejnega odzivnika, ki ga omogoča Dostavljalec.


Naučite se vseh trikov uspešnih e-novic:
  
 

Nasveti za dobre e-novice:


 
 

Katere so spam besede?

Po nekaterih podatkih spam predstavlja že skoraj 90 % vsega globalnega prometa elektronske pošte.
Najbolj enostaven način, kako se izognit ... 
več

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Ko smo se odločili za Dostavljalca, smo dobili jasna navodila za njegovo uporabo. Omogočili so nam tudi testiranje orodja in odlično podporo v času sestavljanja prvih sporočil. Vse to, pa še ..." FMC d.o.o., Aleš Sušnik, vodja online poslovanja 
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalca odlikuje enostaven uporabniški vmesnik, statistična poročila in hitre storitve pomoči, če se slučajno kje zatakne. Zaradi pozitivnega prodajnega učinka smo ga umestili med ..." Aljoša Huber, direktor, Svetloba d.o.o. 
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Dostavljalec je odlično orodje za obveščanje, ki nam omogoča preprosto urejanje različnih seznamov e-mailov, oblikovanje naših sporočil in dobro statistično analizo." Slovenska filantropija,  
 

 

Izjave zadovoljnih strank

 
  "Ko smo se odločili za Dostavljalca, smo dobili jasna navodila za njegovo uporabo. Omogočili so nam tudi testiranje orodja in odlično podporo v času sestavljanja prvih sporočil. Vse to, pa še ..." FMC d.o.o., Aleš Sušnik, vodja online poslovanja 
 





Storitev je namenjena samo poslovnim subjektom. Vse cene so brez DDV.

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje obiskovalcev.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.
Zavrni