Kako omogočim procesiranje odklonjenih sporočil (bounce sporočil)?


Dostavljalec lahko avtomatično iz vašega seznama za pošiljanje izloči e-naslove, ki niso več aktivni. To je zelo priporočljivo, saj se v primeru, če pošiljate pošto na neobstoječe naslove, poveča verjetnost, da se vaše sporočilo obravnava kot vsiljena pošta (spam).

Z vašim uporabniškim imenom in geslom za Dostavljalca se prijavite na naslovu http://moj.dostavljalec.si/ in nato sledite spodnjim korakom.

1. V meniju kliknite Seznam stikov in nato izberite Pregled seznamov stikov.




2. Ob imenu poštnega seznama, za katerega želite omogočiti procesiranje odklonjenih sporočil, kliknite na Uredi.




3. Preverite, da je pod  E-poštni naslov za nedostavljeno pošto vpisan poštni predal, kamor naj prihaja odklonjena pošta (bounce sporočila). Priporočljivo je, da za odklonjeno pošto uporabite ločen e-poštni predal.




4. Izberite možnost Obdelava nedostavljene pošte in vpišite podatke za dostop do poštnega predala za odklonjeno pošto. Pod Ime strežnika za obdelavo nedostavljene pošte vpišite ime poštnega strežnika za prihajajočo pošto, pod Uporabniško ime za dostop do e-poštnega naslova za nedostavljeno pošto uporabniško ime, pod Geslo za dostop do e-poštnega naslova za nedostavljeno pošto pa geslo za ta poštni predal.



Pravilnost vpisanih nastavitev lahko preverite tako, da kliknete gumb Testiranje nastavitev računa za nedostavljeno pošto.

Dostavljalec se na poštni predal za obdelavo nedostavljene pošte povezuje enkrat na uro.

Procesiranje odklonjenih sporočil bo omogočeno, ko boste kliknili Shrani.

Ko boste nastavili vse nastavitve, bo sistem sam poskrbel za nedostavljeno pošto, prav tako se bo beležilo v statistiki.





Storitev je namenjena samo poslovnim subjektom. Vse cene so brez DDV.

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje obiskovalcev.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.
Zavrni